Dneska ráno jsem vstal a měl jsem chuť něco napsat. Už delší dobu používám alternativní barvy reklamních ploch u AdSense a tak bude článek právě o tom. Je to jednoduché a účinné. Doufám, že vám to pomůže a dosáhnete tak lepších výdělků. Jdeme na to…
Oč tu jde?
Začínáte vydělávat? Lidé málo klikají a cena za klik je mizerná? Chcete více? Měl bych pro vás řešení. Zkuste trochu oživit vaše AdSense reklamy. Alternativní barvy reklam u AdSense jsou výdělečné a nejen MFAčkári budou mít z takových výdělků radost. Díky tomuto návodu si můžete vytvořit až 4 barevné varianty AdSense reklam. Což barevná paleta AdSense nedokáže. Určitě bych toto doporučoval zavést na různá fóra a další podobné stránky. Snížíte tak reklamní slepotu pravidelných návštěvníků.
Alternativní barvy reklam – pomůže to?
Ano. Zcela určitě ano. Neříkám, že je to dlouhodobé, ale funguje to. Já sám jsem ihned po nasazení tohoto AdSense kódu na stránky měl obrovskou radost. Náhodné barvy AdSense reklam fungují! U malých webů nepůjde zřejmě o navýšení desítky dolarů denně, ale pokud to bereme procentuálně, navýšení příjmů je opravdu zajímavé. Konkrétně u mého webu se rychlost dosažení 100 dolarů tímto jednoduchým krokem urychlila o polovinu oproti průměru při zobrazování standardních AdSense reklam (a barevných palet).
AdSense kód pro náhodné generování barev
Pokud jste dočetli až sem, zřejmě máte o toto náhodné generování barev zájem. Zde tedy nabízím návod. Dovoluji si podotknout, že u kódu musíte změnit Client-ID
, Ad-slot
a také doporučuji zvolit si vlastní barvy. Trochu si s nimi pohrát. Zkrátka zjistit, co se návštěvníkům nejvíce zamlouvá (na co nejvíce reagují). Poté už jen můžete očekávat zvýšení příjmů z AdSense.
Současný AdSense kód:
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "CLIENT-ID";
google_ad_slot = "AD-SLOT";
google_ad_width = 728;
google_ad_height = 90;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
AdSense kód po změně:
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "CLIENT-ID";
google_ad_slot = "AD-SLOT";
google_ad_width = 728;
google_ad_height = 90;
google_color_border = ["FF7600","87A800","DE2159","039FAF"];
google_color_link = ["039FAF","FF7600","87A800","DE2159"];
google_color_url = ["DE2159","039FAF","FF7600","87A800"];
google_color_text = ["87A800","DE2159","039FAF","FF7600"];
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
Na AdSense neklikám!
Občas se stává, že se najde někdo, kdo na obyčejné reklamy nekliká. Bohužel i pravidelní návštěvníci webu si na reklamy zvyknou a začnou místo, kde byla reklama přehlížet. Prostě už ví, že tam na ně nic nečeká. Pokud ovšem svůj AdSense kód upravíte podle vzoru tohoto článku, bude reklama najednou zajímavá. Bude pokaždé jinak barevná a bude poutat pozornost. Lidé tak kliknou na věci, na které by se jinak ani nepodívali. Pokud navíc bude reklama na vhodném místě – čekejte příjemné zvýšení příjmů.
Vaše zkušenosti s Google AdSense
Jaké jsou vaše zkušenosti s náhodným generováním barev u AdSense? Používáte jiné způsoby? Jaké? Podělte se o zkušenosti. Každý určitě ocení jakékoliv rady, jak dosáhnout lepších výsledků. Komentáře jsou tu pro vás.
{ Komentáře k článku }
Myslím, že to nemá vliv a je to úplně naopak. Barvou upozorníš na to, že jde o reklamu a nikdo na ní neklikne. Ale asi to je věc názoru. Podle mě si uživatelé netu na reklamy již zvykli a ignorují je i když ví, že by se po kliknutím na odkaz mohli něco dozvědět. Mluvím z vlastní zkušenosti. Ale když píšeš, že statistika říká něco jiného, tak by to stálo za vyzkoušení.
Částečně s tebou souhlasím. Také reklamu na internetu tak nějak ignoruji a dost přemýšlím jestli po kliknutí budu zas o něco chytřejší, či je to jen ztráta času. Ovšem statistiky mluví jinak a tak se zřejmě najdou lidé, kteří na reklamy ještě klikají a vidí v nich něco užitečného. Patříme holt už do jiné skupiny a nějaké náhodné barvy u AdSense nás nepřinutí kliknout. Možná jen připoutají pozornost, to je všechno.
Jak jsem již řekl statistiky mluví jinak a proto jsem napsal ten článek. Pokud to lidem pomůže k vyšším výdělkům v AdSense, nepsal jsem to zbytečně.
Hmm nanajvýš zaujímavé. Myslím, že sa s tým dá celkom slušne zvýšiť clickrate u stálych návštevníkov. Čiastočne súhlasím ale aj nesúhlasím zo SMO. Ak návštevníka niečo upúta a začne sa o to v tom momente zaujímať tak prvé kde klikne by mala byť reklama, pretože cielená reklama by mu mala ponúknuť to čo zrovna hľadá.
Díky za pochvalu. Máš pravdu. U AdSense je výhoda, že reklama je cílená. Pokud tedy umístím reklamu, která má náhodně generované barvy je dost možné, že člověka zaujme a klikne. To protože hledá třeba levné počítače a nějaká lákavá nabídka na toto téma se v reklamě ukázala. Takže pokud nějakou takovou reklamu umístíte do textu (nejlépe na začátek či konec) – máte vyhráno.
Osobně se mi nejvíce osvědčili reklamy pod nebo vedle textu. Hned po tom se mi zdá nejlepší odkazová řádka. Tu je vhodné vložit třeba pod logo. Navíc pokud člověk použije toto náhodné generování barev jsou příjmy opravdu zajímavé. Mě se příjmy zvýšili o 300% (i více). Což skutečně dokáže udělat radost :).
Souhlasím, že uživatelé už jsou na reklami zvyklí…
Je toto ještě funkční? Myslím, že se k tomu časem také dostanu. Nyní jsem ve fázi, kdy za 10 % mi AdSense řeší firma platící DPH a tak mám jen celkový výstup po kanálech. Kdyby se to spojilo s testováním, tak určitě +.
Funkční to stále je, protože kód AdSense je pořád stejný. Dříve, když jsem článek psal tak to mělo velký efekt. Zkus to třeba na týden a uvidíš. V mém případě to zvedlo příjmy asi o 100 %, ale to už jsou roky… Když tak dej potom vědět. Docela by mě zajímalo jestli to ještě na lidi funguje :).
Díky za rady. Jak jsem psal, nyní nad tím nemám kontrolu, ale až uzraje čas, tak to určitě vyzkouším a dám vědět.
Komentáře jsou pro tento článek již uzavřeny.